ImTOO Video Editor 2.0.1 Build 0111
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


ImTOO Video Editor 2.0.1 Build 0111 نام نرم افزاری است که می توانید ویرایش های اولیه فیلمها از قبیل چسباندن چند فیلم به یکدیگر ، جدا کردن قسمت های دلخواه از فیلم و یا بریدن بخش های مورد نظر را توسط آن انجام دهید .


قابلیت های کلیدی ImTOO Video Editor 2.0.1 Build 0111 :

  • نمایش ویدیوهای پشتیبانی شده در محیط نرم افزار
  • ذخیره فایل خروجی در یک فرمت برای مواقعی که چندین ویدیو با فرمت های مختلف وارد شده باشند .
  • پشتیبانی کامل از فرمت های AVI ، MPEG ، ۳GP ، WMV
  • قابلیت ویرایش اندازه فیلم ها
  • به همراه داشتن پوسته های مختلف
 

 



OneClick Video Capture 7.0.11.99
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

نرم افزار OneClick Video Capture 7.0.11.99 ابزاری جهت ضبط بلادرنگ تصویر و عکس از وب کم، تلویزیون، ویدئو و دوربین دیجیتالی و … می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید هر خصوصیت وسایل ضبط را تنظیم کرده و فایل های ضبط شده را پیش نمایش کرده، حتی تلویزیون تماشا کنید اگر وسیله میزان کننده نصب شده باشد. این برنامه ضبط صوت و تصویر را پشتیبانی می کند و فایل ویدئویی ضبط شده را در فرمت AVI ذخیره می شود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار OneClick Video Capture 7.0.11.99:

  • قابلیت ضبط ویدئو و ذخیره آن در فرمت AVI
  • توانایی ضبط ویدئو یا عکس از منابع ورودی ویدئو با USB ،DV و میزان کننده تلویزیون
  • امکان تنظیم خصوصیات وسایل ضبط
  • قابلیت تنظیم چندین نصب رمزگذار صوتی و تصویری
  • ارسال ویدئو توسط ایمیل
  • گرفتن عکس فوری با کلید فوری
  • قابلیت پیش نمایش و ضبط ویدئو
  • تماشای تلویزیون در صورت نصب کارت میزان کننده
  • قابلیت جستجو و ویرایش فایل های رسانه ای ضبط شده

 

 

 

 



Xilisoft Movie Maker 6.0.4 Build 1231
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Xilisoft Movie Maker 6.0.4 Build 1231 به هم چسباندن عکس ها ، کلیپ ها و موزیک های جذاب یکی از کارهایی است که اکثر کاربران به دنبال آن هستند و به واسطه وجود Movie Maker در ویندوز بیشتر کاربران ترجیح می دهند که از این ابزار برای ویرایش ساده کلیپ های تصویری که ساخته اند استفاده کنند اما شاید این ابزار موجود در سیستم عامل ویندوز که البته در نسخه های جدید ویندوز از آن خبری نیست قابلیت های زیادی نداشته باشد و می توان از جایگزین هایی نظیر Xilisoft Movie Maker 6.0.4 Build 1231 استفاده کرده که علاوه بر سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز امکانات به مراتب بیشتری هم  نسبت به همتای خود دارد.
این ابزار که شاید مهم ترین خصوصیتش را بتوان در سهولت در استفاده خلاصه نمود با اکثر فرمت های رایج در زمینه های چند رسانه ای سازگاری داشته و می تواند با کنار هم قرار دادن موزیک ها ، تصاویر و کلیپ های تصویری یک ویدئو جذاب و زیبا را پدید آورد.
کیفیت بالا در هنگام ذخیره سازی هم قابلیت مهمی است که امروزه برای بیشتر کاربران اهمیت فراوانی دارد ؛ قابلیت استفاده از انواعی افکت ، ویرایش ساده تصاویر ، امکان قرار دادن Watermark و قراردادن زیرنویس از جمله امکانات جانبی Xilisoft Movie Maker را تشکیل می دهند. امکان ارسال مستقیم به ایمیل یا سرویس دهنده های آنلاین هم از جمله قابلیت هایی است که برای کاربران آنلاین اهمیت زیادی دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft Movie Maker 6.0.4 Build 1231 :

- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج
- سازگاری با انواع پلیرهای قابل حمل
- نهایت کیفیت در خروجی
- امکان ویرایش ساده تصاویر و ویدئوها
- امکان استفاده از انواعی افکت
- قابلیت قراردادن زیر نویس برای فیلم ها
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان قرار دادن Watermark برای ویدئوها
- سازگار با نسخه های مخلتف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 




 



VideoCharge Studio 2.9.6.645 نرم افزار ویرایش فیلم
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


VideoCharge Studio 2.9.6.645 یک نرم افزار دسکتاپ است که ویدیوی بهینه سازی شده اینترنت را ارائه می دهد .این نرم افزار همانند یک استدیو کامل فیلمبرداری با توجه به امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که در اختیار دارد به کاربر اجازه می دهد تا هرگونه تغییر و عملیاتی را بر روی فایل های تصویری خود ایجاد کند .


ویژگیهای نرم افزار VideoCharge Studio 2.9.6.645  :
- باز کردن فایل های ویدیویی برای ایجاد تغییرات مختلف تنها با کشیدن و رها کردن آنها درون برنامه به کمک موس
- ویرایش صدا و تصویر فایل ها به کمک ابزار های برنامه
- قرار دادن افکت های مختلف جذاب و زیبای تصویری بر روی فایل ها
- ویژگی Watermarking فایل های ویدیویی !
- ادقام 2 تصویر بر روی یک دیگر به صورت محو
- قابلیت بریدن تصاویر و یا چسباندن چند تصویر مجزا به یکدیگر
- پشتیبانی از فرمت های WMV, AVI, MPEG, MOV, FLV, SWF, MP4, 3GP, 3G2, MKV
- قابلیت ساخت فایل های تصویری برای VCD و DVD
- امکان نزدیک نمایی و چرخش تصاویر

 

 

 



ImTOO Video Splitter 2.0.1 build 0111
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

ImTOO Video Splitter 2.0.1 build 0111 همان طور که از معنی نامش بر می آید ، مخصوص جدا سازی قطعات مختلف فیلم ها و فایل های تصویری از یکدیگر است . این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264, MOV, ASF, SWF, DAT و فرمت vcd و... شما را در بریدن قسمت های مختلف فیلم ها کمک می کند . سرعت بالای نرم افزار در ذخیره سازی فایل ها و همچنین حفظ کیفیت فایل اصلی یکی از قابلیت های اصلی نرم افزار است . تنظیمات برای فایل خروجی نظیر : کیفیت فیلم ، حجم فیلم ، رزولوشن فیلم و... همگی از دلایل محکم برای اثبات اینکه نرم افزار در حیطه کاری خود بسیار قدرتمند است .

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO Video Splitter 2.0.1 build 0111

- محیط کاربری ساده و آسان
- امکان پیش نمایش قبل ذخیره
- تنظیمات مربوط به فایل خروجی نظیر کیفیت و رزولوشن فیلم
- پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری
- حفظ کیفیت فیلم اصلی و سرعت در انجام جدا سازی
- کار کردن نرم افزار در بکگراند زمانی که در حال انجام کار دیگری هستید
- سازگاری با ویندوز های Windows XP (SP2 or later), Windows Vista
- و...




Xilisoft Video Editor 2.0.1 Build 0111
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Xilisoft Video Editor 2.0.1 Build 0111 یکی از برترین نرم افزارهای ویرایش فیلم می باشد که امکانات برش و جداسازی بخشهای مختلف ویدیویی و به هم چسباندن آنها را دارا می باشد. با استفاده از نرم افزار ویرایش ویدئو شما قادر خواهید بود چندین فایل ویدئویی را به هم پیوند بدهید، و یا یک فایل ویدیویی را به چندین قسمت تقسیم کنید، بخش یا بخشهای دلخواهی از فایل ویدیویی را به راحتی و با سرعت خوبی انتخاب و برش بزنید، در تمامی این حالات کیفیت فایل ویدیویی شما توسط نرم افزار حفظ خواهد شد.
Video Joiner: یک راه بسیار ساده و در عین حال کامل برای پیوند چندین فرمت ویدیویی داخل یک فایل واحد. ویرایش گر فوق از فرمت های بسیار متنوعی پشتیبانی می کند، از جمله: AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264/MPEG-4 AVC, H.264/PSP AVC, MOV, ASF و
Video Splitter: پشتیبانی از تقسیم یک فایل ویدیویی به چندین قسمت به صورت دستی یا اتوماتیک. اگر ترجیح دهید که عمل تقسیم فایل ویدیویی به صورت اتوماتیک صورت گیرد، می توانید نحوه تقسیم بندی را انتخاب کنید (توسط زمان، سایز و یا حتی تقسیم به صورت کلیپ).
Video Cutter: ویرایش گر ویدئویی در انتخاب بخشهای دلخواه ویدئو به شما کمک می کند، و بخشهای دیگر از فیلم و یا فایل ویدیویی که دلخواه شما نیستند را حذف می کند.
Xilisoft Video Editor : در حقیقت از بهترین نرم افزارهای ویرایش فایلهای ویدئویی است که شما را قادر به انجام ویرایش های بسیاری بر روی یک ویدئو می کند، مانند: به هم پیوستن فایلهای ویدئویی، تقسیم یک فایل ویدئویی به چندین قسمت، حذف بخشهایی از فایل ویدئویی به راحتی و با سرعت و کیفیت بسیار بالا.


 


Corel VideoStudio Pro X3 13.6.2.69
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 

Corel VideoStudio Pro X3 13.6.2.69

Corel VideoStudio Pro X3 13.6.2.69 SP3

 

آرزوی هر کاربری است که بتواند به سادگی فیلم هایی را که در آرشیو خود دارد مورد ویرایش قرار دهد. شاید در ابتدا این کار سخت به نظر برسد، اما در دنیای مجازی رایانه نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند که کار کاربران را تا حدودی برای ویرایش فیلم ها ساده می کنند.

در این میان دو نرم افزار هستند که به نوعی رهبری این ابزارهای ویرایش را بر عهده دارند. Adobe Premier و Corel Video Studio این دو نرم افزار می باشند. نکته ای که در مورد این دو نرم افزار اهمیت دارد این است که Corel VideoStudio  محیط کاربری بسیار ساده تری دارد و کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و به سادگی می توان کار با نرم افزار را آموخت.

 



MAGIX Video Easy HD 2.0.1.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


 

MAGIX Video Easy HD 2.0.1.3 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های تصویری میباشد. با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا فیلم های خانوادگی خود را به بهترین وجه ممکن و بسیار آسان ویرایش نموده و بر روی دی وی دی و یا سی دی مستقیما رایت نمایید. همچنین این نرم افزار دارای انواع افکت های جذاب و دلنشین برای هرچه زیبا تر کردن فیلم های شما می باشد. از ویژگی مهم این نرم افزار این است که این برنامه در عین حرفه ای بودن دارای رابط کاربری ساده ای است که حتی کاربران مبتدی نیز ، قادر به ویرایش حرفه ای فیلم ها خواهند بود.

برخی ویژگی های نرم افزار MAGIX Video Easy HD :
- انجام ساده و اتوماتیک عملیات ادیت ویدیو.
- محیط کاربری ساده ، واضح و زیبا.
- کاربرد آسان و قابل استفاده برای مبتدی ترین افراد.
- دارای بخش نگه داری ویدیوها.
- امکان ذخیره فیلم بر روی دی وی دی و یا هارد رایانه.
- امکان آپلود ویدیو از درون نرم افزار در اینترنت.
- پشتیبانی از AVCHD.
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و....

 



MAGIX Movie Edit Pro 17 Plus HD 10.0.1.15
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


MAGIX Movie Edit Pro 17 Plus HD 10.0.1.15 نام نرم افزاری کامل از محصولات کمپانی MAGIX در زمینه ویرایش فیلم است که می تواند بخش عظیمی از نیاز های کاربران حرفه ای را برآورده نماید . نرم افزاری بسیار قدرتمند و سازگار با انواع دوربین های دیجیتالی که توانایی خلق انواع فیلم ها را به زیباترین شکل ممکن را دارد. ابزاری غنی از امکانات و افکت های صوتی و تصویری که هریک می تواند به صورت جداگانه یک نرم افزار باشد .

کاربرانی که به کیفیت خروجی و صدای دالبی اهمیت می دهند ، می توانند به این نرم افزار در این زمینه اعتماد کامل داشته باشند . نرم افزاری که نهایت کیفیت در صدا و تصویر را به آن ها می دهد .

به کمک این برنامه می‌توانید به راحتی فیلم‌هایی را که توسط دوربین خود گرفته‌اید ببرید و بدوزید و هر نوع تغییری که دلتان می‌خواهد ازقبیل افکت های متنوع و Menu های متحرک در هر قسمتی از فیلم و همچنین برگزیدن صدا یا موزیک مورد علاقه خود برای ویدئو ؛ گذاشتن و برداشتن صدا ؛استفاده از جلوه‌های بصری مختلف و زیبایی که به طور از پیش آماده در برنامه وجود دارد، روی آن‌ها قرار دهید.

کار با این نرم افزار بسیار ساده است دی عین حالیکه پروژه شما می تواند بسیار حرفه ای باشد .



Video Capture Master 8.2.0.20
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


نرم افزار Video Capture Master 8.2.0.20 ابزاری جهت ضبط بلادرنگ تصویر و عکس از وب کم، تلویزیون، ویدئو و دوربین دیجیتالی و ... می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید هر خصوصیت وسایل ضبط را تنظیم کرده و فایل های ضبط شده را پیش نمایش کرده، حتی تلویزیون تماشا کنید اگر وسیله میزان کننده نصب شده باشد. این برنامه ضبط صوت و تصویر را پشتیبانی می کند و فایل ویدئویی ضبط شده را در فرمت AVI ذخیره می شود.